Iako putno osiguranje nije obavezno, svako ko je malo više putovao, toplo će Vam preporučiti da osiguranje uplatite. Troškovi lečenja (pa makar to bilo vađenje trna iz prsta) u Grčkoj nisu mali, a sa putnim osiguranjem pokrivate te troškove ili barem deo troškova u zavisnosti od osiguravajuće kuće ili paketa putnog osiguranja koji uzimate. Neke osiguravajuće kuće imaju mogućnost proširenog paketa putnog osiguranja kojim se ne pokriva samo osnovno zdravstveno osiguranje već i osiguranje na putu, kao i osiguranje od gubitka prtljaga i sl…
Više informacija o putnom osiguranju možete pronaći na sajtovima osiguravajućih kuća koje posluju u Srbiji i nastoje da Vam programom putnog osiguranja pomognu u prevazilaženju neprijatnosti koje se na tom putovanju mogu dogoditi.
Šta sve pokriva PUTNO osiguranje u inostranstvu?
– neophodni lekarski tretman za vreme boravka u inostranstvu,
– lekove, rendgenski i ultrazvučni pregled,
– medicinski prevoz i hospitalizaciju,
– povratak dece u zemlju prebivališta,
– povratak bolesnika u zemlju prebivališta,
– štetu nastalu usled gubitka ili krađe prtljaga,
– štetu nastalu usled kašnjenja avionskog leta,
– pravnu zaštitu,
– pomoć u slučaju gubitka ili krađe putnih dokumenata
* Sve zavisi od toga šta konkretna polisa obuhvata i zato se dobro raspitajte pre nego što je uplatite
Kako postupiti ukoliko nastane osigurani slučaj, a uplatili ste polisu međunarodnog putnog osiguranja u Uniqa osiguranju (ovo je samo primer, ali je manje-više slično i ako uplatite u nekoj drugoj osiguravajućoj kući)
Ukoliko se, tokom boravka u inostranstvu, dogodi bolest ili nesrećni slučaj potrebno je da:
– pozovete Centar za pomoć koji radi 24 sata dnevno, 365 dana u godini (i tokom vikenda i praznika) na broj + 381 11 36 36 955
– saopštite svoje podatke
– opišete nastali osigurani slučaj i postupite po dobijenim instrukcijama
* Primeri su preuzeti sa sajta Uniqa osiguranja i portal www.grckanadlanu.rs ne snosi nikakvu odgovornost za eventualne neistine i nepoklapanja